Grupni online program - Kreiraj svoju joga rutinu plus

online-program

Uvijek si govorila da nemaš vremena za vježbanje?

Poduzetnica si i/ili mama čija je svakodnevica često nepredvidiva?

Voljela bi vježbati, ali zbog drugih obaveza tjelovježba često pada u drugi plan?

Nije ti praktično odlaziti u joga studio ili teretanu?

Razmišljala si o vježbanju kod kuće, ali ti je teško ostati dosljedna?

Ako se prepoznaješ u gore navedenim pitanjima, moja je želja pomoći ti i zato sam kreirala ovaj program u trajanju od 4 tjedna.

Nakon 4 tjedna programa možeš očekivati:

prve rezultate redovitog vježbanja (veća snaga i fleksibilnost tijela, manje bolova…)

novu dozu samopouzdanja (zamisli taj osjećaj kada znaš da si 4 tjedna redovito vježbala) 

veću povezanost sa sobom i zadovoljstvo (svaki je dan ljepši kada znaš da si napravila nešto dobro za sebe)

novi odnos prema rasporedu i planiranju (kako “ugurati” tih 5 minuta, a kada je u redu i preskočiti vježbanje)

  usvojene jednostavne vježbe i osnove joge koje ćeš moći samostalno prakticirati

 izgrađenu unutarnju motivaciju koja će te voditi dalje

Znaš li da samo 15 minuta redovitog vježbanja joge utječe na:
  • smanjenje stresa u organizmu
  • smanjenje bolova u leđima i vratu
  • povećanje snage i fleksibilnosti
  • poboljšanje cjelokupnog zdravlja
 

Upravo je zato cilj ovog programa kreirati dosljednu i održivu rutinu vježbanja joge koja se uklapa u tvoj životni stil i trenutne okolnosti. 

Pa makar to bilo i 5 minuta dnevno. Ključ je u dosljednosti.

3 glavna elementa programa:

  1. Redovito vježbanje joge
    (snimljeni videi na platformi + grupno Zoom vježbanje)

  2. Rad na mislima i mindsetu
    (radna bilježnica + predavanja)

  3. Podrška zajednice
    (grupna Zoom druženja i Facebook grupa podrške)

Koliko često ćemo vježbati?

Tijekom 4 tjedna imat ćeš priliku vježbati 3-5 puta tjedno, ovisno o planu koji napraviš.

Cilj je kreirati održivu rutinu vježbanja i baš zato za sav sadržaj programa nećeš morati odvojiti više od 30 minuta dnevno.

Zašto i kako ćemo raditi na mindsetu?

Usvajanje nove rutine nije lagan zadatak i naš mozak nas voli držati u zoni ugode. 

Zato se često javljaju sabotirajuće misli i izgovori zbog kojih ostajemo u zoni ugode i nikako ne uspijevamo kreirati naviku dosljednog vježbanja. 

Sad nije pravi trenutak, nema smisla opet krenuti kad ću ionako odustati, nisam ja taj tip osobe koji voli vježbati… samo su neki primjeri sabotirajućih misli.

Upravo zato kroz program učimo prepoznavati te sabotirajući misli te razvijati ljubav prema sebi kako bismo uvijek pronašli način da vježbamo, a ne izgovor. 

Kako ćeš dobiti podršku tijekom programa?

U početku usvajanja navike važno je imati podržavajuću zajednicu. To je posebno bitno u onim trenucima kada poželiš odustati ili te samo treba malo dodatno “pogurati”.

Većini online programa vježbanja nedostaje upravo taj dio aktivne podrške od strane zajednice i zato se često dogodi da niti ne završimo program.

Zato posebnu važnost dajem podršci svakoj polaznici programa – moju osobnu i podršku zajednice svih polaznica programa. 

U privatnoj Facebook grupi moći ćeš podijeliti svoje izazove, misli, uspjehe. Također, u grupi ću dijeliti povremene bonus sadržaje, čak i nakon završetka programa. 

Zajednički ćemo napraviti sve što možemo da svaka polaznica programa zaista usvoji novu podržavajuću naviku redovitog vježbanja.  

U programu dobivaš:

Program traje 4 tjedna.

PRVA 3 TJEDNA:

  • 9x joga video (oko 20 min)
  • 6x meditacije
  • 3x video zapis s kraćim predavanjem o temi tjedna*
  • 3x PDF sa zadacima za primjenu usvojenog sadržaja i rad na mindsetu
  • moja podrška putem e-maila za vrijeme trajanja programa
  • 2x grupni Zoom joga susret (15 min) – ako se netko neće moći priključiti bit će dostupne snimke


4. TJEDAN: 

  • 3x grupni Zoom joga susret (15 min) – ako se netko neće moći priključiti bit će dostupne snimke
    Već u prvom tjednu dobivaš pristup Facebook grupi.
 

BONUS:

  • radionica “Osnove joge” (vrijednost 115 kn) 
  • dodatni bonusi iznenađenja 
 

*TEME koje obrađujemo u sklopu programa su:

1. tjedan – napravi svoj PLAN kojeg ćeš se zbilja moći držati
2. tjedan – OSTANI DOSLJEDNA i spriječi PROKRASTINACIJU; kako graditi SAMOPOUZDANJE vježbanjem
3. tjedan – prihvati i ZAVOLI SEBE i svoje tijelo; kako ostati dosljedna i nakon završetka programa

Jesi li spremna kreirati svoju joga rutinu?

Ako je tvoj odgovor DA – ispuni prijavnicu u nastavku i čujemo se uskoro! Jedva čekam upoznati te! 🙂

 Ako želiš prva dobiti informacije o sljedećem krugu programa, ispuni prijavu u nastavku. Ispunjavanje prijave te ne obavezuje na kupnju programa. 

Želim ti se zahvaliti na ovom programu. Potaknuo me da se ujutro lakše dignem i da vježbam. Odgovara mi joga kao lagana i mirna aktivnost. Tijelo je u pokretu ali nije mi prenaporno. Glas ti je umirujući pa mi pašu i tvoje meditacije. Drago mi je da sam bila dio ovog programa i da sam imala priliku upoznati tebe! Hvala ti još jednom ❤️

Kristina
HRK 950
00
  • pristup svim sadržajima programa
  • podrška putem e-maila
  • grupni Zoom joga susreti
  • pristup privatnoj Facebook grupi

PRIJAVA NA LISTU ČEKANJA ZA SLJEDEĆI KRUG PROGRAMA: